מכבי "Playtika" ת"א הודיעה על המשך הפעולה עם יבואנית המותגים זו העונה השלישית ברצף. סמנכ"ל השיווק והמכירות ג'מצ'י: "הולכים יחד גם בעונות מאתגרות"
מכבי "Playtika" תל אביב הודיעה היום (שלישי) על המשך שיתוף הפעולה עם יבואנית המותגים נאוטיקה־טימברלנד זו העונה השלישית ברצף. מנכ"ל היבואנית דן איתמר נפגש בהיכל מנורה מבטחים עם יושב ראש מועדון הכדורסל שמעון מזרחי, המנכ"ל מודי פלד, סמנכ"ל השיווק והמכירות דורון ג'מצ'י והמאמן הראשי עודד קטש – כאשר המפגש התקיים, באופן סמלי, לצד ההדפס "TIMBERLAND" שעל הפרקט.
מזרחי הודה לאיתמר על ההמשכיות, ואיחל הצלחה לרגל העונה השלישית לשיתוף הפעולה. "זו זכות עבורנו להיות מחוברים למותג ישראלי מוביל כמו מכבי", אמר מנכ"ל היבואנית, "אנחנו שותפים לדרך, וזה כמובן גם בזמנים קשים. נצא חזקים ומחושלים ושיהיה בהצלחה".
"שותפות נמדדת לאורך שנים – בימים טובים, בימים קשים ובימים קשים יותר כמו שכולנו עוברים היום", הכריז פלד, "זה אפילו מחזק את הקשר עוד יותר, ואני בהחלט מקווה שלהרבה שנים נוספות". ג'מצ'י סיכם: "תודה לדן, לנאוטיקה־טימברלנד ולקבוצת בריל. אני רוצה לתת מילה טובה על הנאמנות וההמשכיות, אנחנו הולכים יחד גם בעונות מאתגרות ואנחנו יודעים להעריך את זה. שנמשיך לנצח ביחד".